Girls be Girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sleepover? |Nymfa

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimewo mei 18, 2016 9:08 pm

|| NYMFA ||
Ze drukte zichzelf tegen hem aan en beet zacht op haar eigen lip. "Klopt," glimlachte ze, alvorens hem te zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimewo mei 18, 2016 10:31 pm

Thor
Met een kleine glimlach wreef hij heel zacht op, over en om het 'mannetje', terwijl hij opnieuw een kus op haar lippen drukte. In zijn hoofd was hij bezig met wat dit van hen maakte. Friends with benefits? Vriendje vriendinnetje? Ja, hij was hier in mee gegaan, maar eigenlijk was hij niet zeker of hij wel klaar was voor een vaste relatie. Een geluidloze zucht vloeide uit zijn neus, waarna hij zich weer overgaf aan het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimewo mei 18, 2016 10:46 pm

|| NYMFA ||
Een luidde kreun ontsnapte voor de zoveelste keer aan haar lippen. Om te voorkomen dat er nog meer zouden volgen, drukte ze haar lippen weer op de zijne. Ze sloot haar ogen, terwijl ze haar onderlijf wat strakker tegen hem aanduwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimewo mei 18, 2016 10:49 pm

Thor
Met een kleine glimlach bleef hij vooral doorgaan met wat hij aan het doen was en kuste hij haar vurig terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimewo mei 18, 2016 10:55 pm

|| NYMFA ||
Het duurde niet lang voordat zij ook, sidderend, klaarkwam. Uitgeput legde ze haar voorhoofd weer tegen zijn borst aan, terwijl ze weer op adem probeerde te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 8:34 am

Thor
Met een tevreden glimlach trok hij haar - met beide armen nu - tegen zijn borst en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 8:57 am

|| NYMFA ||
Een haast onhoorbare zucht rolde over haar lippen. "Thor?" klonk haar stem, na een kleine aarzeling. Ze liet haar hoofd tegen zijn borst liggen, zodat ze hem niet aan hoefde te kijken. "Wat maakt dit van ons?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 9:25 am

Thor
Enkele seconden hield hij zijn adem in, voor hij de lucht in zijn longen weer uitblies. Hij was bang geweest voor deze vraag. Erg bang, daar hij niet wist wat hij moest antwoorden, maar vooral ook niet wat hij zelf wilde dat hij zou antwoorden. Was hij klaar voor een relatie? 'Wat hoop jij dat het van ons maakt?' Hij begroef zijn gezicht in haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 1:21 pm

|| NYMFA ||
Met een kleine glimlach keek ze hem aan, ze had het vermoeden dat hij zelf de vraag niet wilde of durfde te beantwoorden. "Ik vroeg het eerst aan jou," zei ze - plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 3:54 pm

Thor
Kort sloot hij zijn ogen, bang om zijn gedachten kenbaar te maken. 'Friends with benefits?' grinnikte hij - niet gemeend. Daarna werd zijn gezicht weer ernstig. 'Nymf, ik weet niet hoe jij er tegenover staat, en of een relatie is wat je wilt. Maar ik weet niet of ik klaar ben voor een relatie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 8:41 pm

|| NYMFA ||
Ze schoof, deels onbewust, een klein stukje van hem af. Ze had eigenlijk wel kunnen weten dat hij er niet hetzelfde tegenover stond als zij. Ze wist niet wat ze moest antwoorden en dus zei ze maar gewoon helemaal niets, wat niet vaak voorkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 9:59 pm

Thor
Er vormde zich een brok in zijn keel toen Nymfa ruimte tussen hen creëerde en hem niet antwoordde. 'Nymf?' vroeg hij met serieuze, wat bedroefde stem. 'Vertel me dan tenminste hoe jij erover denkt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 10:49 pm

|| NYMFA ||
Ze draaide zich om, zodat ze met haar rug naar hem toe lag en hij haar gezicht niet kon zien. Ze bleef nog heel even stil, nog steeds niet wetende wat ze moest antwoorden. "Ik weet het niet," gaf ze uiteindelijk toe. "Jij bent de eerste jongen die ik oprecht leuk vindt en.." Ze zuchtte, terwijl ze de tranen die in haar ogen waren verschenen wegknipperde. "Ja.. Ik denk dat ik met jou wel een relatie zou willen, maar.." Haar stem trilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 10:55 pm

Thor
Hij werd overmand door schuldgevoel, niet wetende wat hij haar antwoorden moest. Dat hij ook een relatie wilde? Dat hij het wel wilde proberen? Grappend voorstellen om er een open relatie van te maken? Uiteindelijk was een vragen 'maar?' Het enige dat zijn mond verliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 10:58 pm

|| NYMFA ||
Een zucht rolde over haar lippen. Ze ging rechtop zitten en liet haar voeten van de bank afglijden, zodat deze weer de grond raakten. Ze haalde een hand door haar roze haar, dat overigens compleet in de war zat. "Maar als jij dat niet wilt.." klonk haar response na een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:03 pm

Thor
'Nymf...' een gebroken zucht Rolde over zijn lippen. 'Nymf kom hier.' Hij ging rechtop zitten en sloeg zijn armen opnieuw om Nymfa heen. 'Je begrijpt me verkeerd. Het is niet dat ik het niet wil.' Maar wat was het dan wel? Hij kon moeilijk zeggen dat het was omdat hij bang was haar hart te breken door vreemd te gaan in een dronken bui... 'Ik weet niet of ik het kan. Maar als je me de kans geeft het te proberen..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:10 pm

|| NYMFA ||
Ze keek hem, lichtelijk wantrouwend, aan. Ze durfde niet helemaal te geloven dat hij het meende. Maar oké, zo'n goede acteur was hij nou ook weer niet - dus meende hij het dan toch echt? "Serieus?" ze keek hem onderzoekend aan, om zijn reactie te kunnen peilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:13 pm

Thor
Hij keek haar wat bevreemd aan. 'Ik vind dit nou niet echt een onderwerp om grappen over te maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:17 pm

|| NYMFA ||
Ze aarzelde even, maar legde toen toch haar hoofd op zijn schouder. "Ik weet het, sorry," fluisterde ze zacht. Terwijl ze zijn hand vastpakken. "Als je het wilt proberen, wil ik je best een kans geven," zei ze, waarbij ze zacht in zijn hand kneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:20 pm

Thor
Hij keek haar aan, een gelukkige maar vermoeide glimlach speelde om zijn mond. 'Als jij me een kans wilt geven pak ik hem met beide handen aan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:24 pm

|| NYMFA ||
Ze glimlachte en drukte haar lippen weer op de zijne. "Deal," grijnsde ze, terwijl ze haar armen om hem heen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimedo mei 19, 2016 11:26 pm

Thor
Hij drukte haar nog steviger tegen zich aan en beantwoordde haar kus. 'Zeg, moet jij wie er dan ook voor het raam stond niet eens terugbellen?' Grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimevr mei 20, 2016 8:43 am

|| NYMFA ||
Ze leunde met een glimlach tegen hem aan en legde haar hoofd op zijn schouder. "Maar dan moet ik opstaan en daar heb ik eigenlijk geen zin in," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimevr mei 20, 2016 8:54 am

Thor
'Fair enough.' Hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar mee terwijl hij weer op zijn rug op de bank ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitimevr mei 20, 2016 8:39 pm

|| NYMFA ||
Ze kroop weer dicht tegen hem aan en liet haar hand langzaam over zijn borst glijden. Ze drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleepover? |Nymfa
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Curious for you || Dominic & Nymfa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girls be Girls :: Big Games :: Het Capitool :: Het Capitool-
Ga naar: