Girls be Girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Curious for you || Dominic & Nymfa

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 10:26 pm

|| NYMFA ||
Luidde muziek klonk door het gehele huis, door de gehele straat waarschijnlijk. Niet dat Nymfa dat ook maar iets boeide, die is op zoveel feestjes geweest dat deze muziek haast zacht staat voor haar doen. Eigenlijk wist ze niet eens in wiens huis ze nu staat. Wat ze wel wist is dat haar "vriendinnen" haar hier alleen hebben laten staan om achter wat jongens aan te gaan, die zij overigens al.. meerdere malen gedaan heeft - en dus niet erg interessant meer voor haar zijn. Dus daar stond ze dan tegen een muur aan te leunen, in een onbekend huis vol mensen die ze eigenlijk helemaal niet wil spreken. Waar zijn de leuke jongens die ze nog niet gedaan heeft? Ze slaakte een zucht en streek haar, veel te strakke, jurkje glad. Ze nipte van haar drankje, waarvan ze overigens ook niet helemaal zeker weet wat het is. Ze was in elk geval behoorlijk dronken, maar dat was ze hiervoor ook al.

--
Ik schrijf continu in de tegenwoordige tijd om dan alles weer aan te moeten passen naar de verleden tijd, life sucks ;')
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:00 pm

Dominick
Wat verdwaasd wandelde de bruinharige jongen door de woonkamer van een voor hem compleet onbekend huis. Zijn vrienden was hij kwijt, die waren achter een groep meiden aan die net als een kudde giechelende hertjes langs waren komen huppelen. Dominick's interesses lagen nu eenmaal bij het andere geslacht, alhoewel hij, hoe langer hij bij de jongens bleef, steeds nieuwsgieriger werd naar het andere geslacht. Echte gayboys - wat uiterlijk betreft dan toch - had hij hier nog niet echt gezien. In zijn slanke vingers hield hij een felroze cocktail waar hij na een zucht een flinke slok van achterover kiepte. Tuurlijk, hij vond het drankje lekker, maar op het moment was hij simpelweg nog niet dronken genoeg om zich hier echt thuis te voelen. Nogmaals keek hij om zich heen, tot hij een meisje tegen een muur geleund zag staan. Ze droeg een nauw aansluitend jurkje en nipte van haar drankje. Ergens kwam ze hem bekend voor, maar hij kon haar niet plaatsen. Misschien van één van die andere feestjes. 'Vermaak je je?' De theoretische vraag kwam zijn mond uit alsof een onbekende voor hem sprak, terwijl hij op het meisje toeliep. Snel nam hij nog een kleine, meer bescheiden slok van zijn drankje voor hij een glimlach om zijn lippen positioneerde. Met wat drank op ging alles makkelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:07 pm

|| NYMFA ||
Een ontzettend knappe, bruinharige jongen kwam op haar afgelopen. En direct was al het gezeur in haar hoofd verdwenen, misschien kon dit toch nog leuk worden. Ze dacht hem vaag ergens van te herkennen, maar verwierp dat idee direct - iemand met zo'n uiterlijk zou ze nooit zijn vergeten. "Nu jij er bent wel," antwoordde ze, toen hij vroeg of ze zich vermaakte. Ze dronk het laatste slokje uit haar glas op en zette deze aan de kant. "Heb jij het een beetje naar je zin?" stelde ze de verwachte tegenvraag. Ze nam de jongen in zich op. Damn, hij was echt ontzettend knap. Ja, hier kon ze wel wat lol mee hebben. Of misschien zelfs heel veel lol, maar dat lag eraan hoe goed hij was. Ach, hij was in ieder geval leuk genoeg om op te kunnen scheppen tegenover haar vrienden. Een brede grijns vormde zich rond haar lippen, toen ze zich bedacht dat die allemaal achter die andere losers aan waren gegaan. Drie keer raden wie er nu echt beet had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:14 pm

Dominick
Met een kleine glimlach nam hij opnieuw een kleine slok van zijn felrode drankje. De cocktail smaakte hem opeens een stuk beter nu hij eindelijk werd afgeleid van het feit dat het het enige was waar hij zich echt mee bezig kon houden. 'Mijn vrienden zijn hem allemaal gesmeerd toen ik een drankje ging halen, maar ik vermaak me nu al weer een stuk beter,' liet hij haar weten terwijl hij naast haar tegen de muur geleund kwam staan. Hij nam het meisje opnieuw in zich op. Misschien moest hij het advies van zijn vrienden eens ter harte nemen en iets nieuws proberen, alhoewel hij bang was dat hij er niet zo heel veel van zou bakken en het meisje naast hem zo door hem heen zou zien als de alcohol een beetje uit haar bloedbanen gefilterd was. 'Hoe heet je, en hoe komt het dat je hier zo alleen staat?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:21 pm

|| NYMFA ||
Zijn glimlach deed haar haast smelten. Hij was oprecht de knapste persoon die ze ooit had gezien, maar misschien kwam dat door de alcohol. Oké en misschien niet de knapste, aangezien Thor die positie al had ingenomen. Maar op dit moment, was hij absoluut de knapste persoon ooit. "Nymfa," stelde ze zichzelf voor. "En jij bent?" Ze glimlachte hem charmant toe, vastberaden om dit te laten gebeuren. Ze moest wel. Deze kans laten schieten zou zonde zijn. "Mijn vriendinnen zijn achter wat jongens aangegaan, maar die vond ik niet leuk genoeg," ze laat maar even buiten wegen dat ze al seks met al die jongens heeft gehad, "en dus sta ik nu hier. Wat misschien op dit moment nog niet eens zo slecht heeft uitgepakt." Ze knipoogde hem lachend toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:31 pm

Dominick
Het deed hem vreemd aan, hier te staan met een meisje dat hij vaag meende te kennen terwijl hij zowaar een poging wilde gaan doen haar te versieren. Het was hem nog nooit, werkelijk nog nooit eerder overkomen, alhoewel hij bij zijn eigen geslacht een redelijk bekend gezicht was en deze handelingen over en over had gedaan. Met een meisje was het ergens zo veel anders, en hem compleet vreemd. 'Ik ben Dominick, maar je mag het uiteraard naar wens afkorten. Dat doet iedereen,' stelde hij zich aan haar voor. Dominick kon zo vrouwelijk klinken.. En toegegeven, normaal was dat absoluut geen probleem. Hij lachte zacht toen ze hem vertelde waarom ze hier alleen stond, terwijl hij haar kort in haar ogen keek en vervolgens in één slok de rest van zijn drankje achterover sloeg. Als hij dit echt ging doen had hij misschien nog wel wat meer alcohol nodig. 'Ik moet zeggen dat ik het ineens geen straf meer vind, dat ze me hebben achtergelaten. Kan ik misschien nog iets te drinken voor je halen, mooie Nymfa?' Hij had absoluut in de gaten dat hij glad, misschien zelfs afgezaagd werd, maar hij had niet het idee dat dat tot het door alcohol bedwelmde brein van het meisje door zou dringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:37 pm

|| NYMFA ||
Lachte vrolijk, terwijl ze plagend tegen zijn schouder duwde. "Dus ik mag je dom noemen?" grijnsde ze. Ze vond zichzelf meestal al grappig, maar ze vond zichzelf nog grappiger als ze dronken was. Ze nam de jongen nogmaals in zich op. Er was iets anders aan hem, iets vreemds.. Maar ze kon niet plaatsen wat het was, waarschijnlijk doordat ze niet al te nuchter was. Ach.. wat maakte het ook uit als hij een beetje anders was. Ze had hem maar voor een ding nodig en hij was leuk, dus waarom zou ze zich daar druk over gaan maken? Ze stak grijnzend haar arm door de zijne. "Maar natuurlijk, Dom," grinnikte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:43 pm

Dominick
Hij lachte om haar grap, alhoewel hij hem al vaak gehoord had. Hij dacht er vaak niet meer zo over na, daar de meeste mensen de grap maakten en hem vervolgens Do of Domi noemden. Misschien was dat omdat ze hem beter leerden kennen, en dan niet op de manier waarop Nymfa hem nu leerde kennen. Nee, de meeste mensen die later in zijn leven bleven leerde hij kennen als hij nuchter was. 'Jij mag me alles noemen,' sprak hij zacht in haar oor, alvorens haar te vergezellen naar de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:47 pm

|| NYMFA ||
Ze schudde lachend haar hoofd. "Laat me raden, dat zeg je tegen elk meisje dat je wil versieren?" grinnikt ze. Ze wist goed genoeg hoe jongens waren, al helemaal in het Capitool en al helemaal op zulke feestjes. Niemand was hier voor het zoeken van een vaste relatie - bestaan die überhaupt wel in dit gedeelte van Panem..? Iedereen die hier kwam ging gewoon van de ene persoon naar de ander, daar waren dit soort feestjes grotendeels voor. Seks, alcohol en drugs. En iedereen vond dat prima. Sterker nog, Nymfa vond het juist fijn dat gesloten relaties hier eigenlijk niet echt van sprake waren. Dan was er des te meer keuze en je zat nergens aan vast. Er is maar één persoon met wie ze alleen een gesloten relatie zou willen hebben en dat werkt tot nu toe nog niet heel erg goed, maar hé.. wie weet. Dat zijn zorgen voor een andere keer, eerst deze jongen in bed zien te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:51 pm

Dominick
Hij moest lachen om haar veronderstelling. 'Als ik eerlijk ben, versier ik niet zoveel meisjes,' antwoordde hij naar waarheid. Dat hij eigenlijk alleen met jongens vertrok, liet hij maar subtiel achterwege. De barkeeper had eindelijk tijd om hun bestelling op te nemen en keek hen afwachtend aan. Ook Domi keek naar Nymfa; dames eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimema mei 16, 2016 11:56 pm

|| NYMFA ||
"Hmm.. echt niet? Daar lijk je me anders wel het type voor." Ze glimlachte hem charmant toe. "Maar dan voel ik me wel vereerd hoor, om een van de weinige meisjes te zijn die je wel versiert." Toen de barkeeper om hun bestelling vroeg keek ze met een schuine grijns naar Dominic. "Verras me, ik neem wat jij neemt," glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:00 am

Dominick
'Dat zou ik maar zijn,' grinnikte hij, half serieus. Ze moest eens weten. Toen het meisje met het zuurstok roze haar aangaf dat ze hem maar moest verrassen en dat ze nam wat hij nam, draaide hij zich weer om naar de barkeeper - die verrassend leuk was. 'Twee White Lady's.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:06 am

|| NYMFA ||
Ze keek de jongen analyserend aan. Nog steeds ergens vastbesloten om erachter te komen wat er nou precies anders aan hem was. Ze merkte op hoe hij naar de barkeeper keek en toen was het niet zo moeilijk om alles bij elkaar op te tellen. "Wacht.. Ben je gay?" lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:12 am

Dominick
De bruinharige jongen schrok van haar opmerking, maar stond gelukkig net naar de barkeeper gedraaide om een biljet om te wisselen voor twee schuimende cocktails. Met een brede grijns keek hij haar aan terwijl hij haar een naar citroen geurende cocktail overhandigde. 'Ik gay? Vanwege mijn naam zeker?' Hij schudde kort zijn hoofd terwijl hij genietend van het drankje nipte. 'Nee maak je geen zorgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:14 am

|| NYMFA ||
Haalde haar schouders op en lachte vrolijk. Dat had ze vast gewoon verkeerd ingeschat omdat ze dronken was, er was vast helemaal niets anders aan hem. "Vanwege je naam? Hoezo zou je gay zijn vanwege je naam?" Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en nam een slok van haar drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:21 am

Dominick
Hij haalde kort zijn schouders op terwijl hij een arm om haar schouder plaatste en haar weg loodste van de bar. 'Mensen vinden het vaak nogal vrouwelijk klinken, helaas' gewend hij haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:23 am

|| NYMFA ||
Keek hem met een frons aan. "Wat is er mis met vrouwelijk?" lachte ze plagend. Ze leunde tegen hem aan, terwijl ze met hem meeliep - niet dat ze echt een andere keuze had, aangezien zijn arm om haar schouders lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:26 am

Dominick
'Dat mensen nog wel eens willen denken dat je gay bent,' regeerde bij met een glimlach terwijl hij haar meenam naar een vrijgekomen loungehoek. Hij liet haar voorzichtig los en nam plaats op de zachte bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:32 am

|| NYMFA ||
Ze grinnikte. "Ja.. daar heb je wel een punt." Ze ging vlak naast hem zitten op de bank, ondanks dat er genoeg ruimte was om meer afstand van hem te nemen. Afstand nemen was immers precies wat ze vannacht niet wilde doen. Ze legde een hand op zijn bovenbeen. "Trouwens, heb jij enig idee wiens huis dit is?" Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:40 am

Dominick
Hij schoot in de lach. 'Dat is wat ik me de hele avond al af vraag.. maar ik ben er nog steeds niet achter.' Achter het meisje zag hij enkelen van zijn vrienden staan, maar toen ze zagen dat hij hen even niet meer nodig had werd er een duim opgestoken en liepen ze weg. 'Maar als je hier liever weg wilt hoef je het maar te zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:42 am

|| NYMFA ||
Ze zette haar meest onschuldige glimlach op. "Nou, als je een plek weet die iets rustiger is en iets meer privacy heeft.. dan heb ik daar absoluut geen bezwaar tegen." Ze grijnsde hem charmant toe. "Maar, alleen als jij daar geen bezwaar tegen hebt natuurlijk," voegde ze er lachend aan toe. "Maar dat lijkt me geen probleem toch, aangezien je niet gay bent," plaagde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:47 am

Dominick
'Ik weet wel wat ja, dat komt helemaal goed.' Spontaan pakte hij haar bridal style op en droeg haar naar de lange gang, waar hij haar voorsichtig weer liet zakken. 'Heb je een jas mee?' Stiekem was hij blij dat hij haar niet had laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:49 am

|| NYMFA ||
Ze barstte in lachen uit toen hij haar optilde en de kamer uit droeg. "Was dat nodig?" grinnikte ze, toen ze weer op de grond stond. Ze schudde haar hoofd. "Voor zover ik me kan herinneren niet, maar ik weet niet hoeveel dat zegt," grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 12:52 am

Dominick
Hij greens haar vrolijk toe. 'Natuurlijk was dat niet nodig. Maar een beetje show maakt het af,' antwoordde hij terwijl hij zijn eigen lederen jack van een kapstok griste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitimedi mei 17, 2016 7:45 am

|| NYMFA ||
Met een schijne gruins keek ze de jongen aan. Ze vlocht haar vingers door de zijne en kneep zacht in zijn hand. "Dus, waar gaan we precies heen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Curious for you || Dominic & Nymfa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Curious for you || Dominic & Nymfa   Curious for you || Dominic & Nymfa Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Curious for you || Dominic & Nymfa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sleepover? |Nymfa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girls be Girls :: Big Games :: Het Capitool :: Het Capitool-
Ga naar: