Girls be Girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gotta love nature |Domi & Samuel

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 6:03 pm

Dominick
Vanmorgen was de jongen wakker geworden en had hij voor het eerst in tijden niet geweten wat hij de hele dag uit moest gaan spoken. Normaal had hij altijd minimaal één ding gepland staan, met vrienden, voor zichzelf, met een vriendje... Maar zijn vrienden had hij gister nog gezien, en gister was ook meteen het meest recente feestje geweest dat hij had gehad. Een vriendje had hij op het moment niet - zijn relaties waren toch meestal maar van korte duur - en ook voor zichzelf had hij niets gepland staan, wetende dat hij wakker zou worden met een enorme kater. Want hoe erg ze hem dan ook mochten vergiftigen, hij kon niet van de cocktails afblijven. En toch, hoe erg hij die kater ook haatte, weigerde hij de capitoolse middelen te gebruiken om te zorgen dat de heftige hoofdpijn weg bleef. Als hij zo graag wilde drinken moest hij ook de consequenties maar ondergaan. Nadat hij gedoucht had en een ontbijt naar binnen had weten te schuiven vertrok hij met een goed boek naar het park en nam daar plaats op een bankje om te genieten van de zon, de natuur, zijn boek en, jawel, de langs joggende heren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 6:11 pm

Samuel

Hij stapt zijn huis uit, buigt nog een keer over zijn schoenen om de veters een laatste keer aan te trekken en loopt met een jog-tempo de oprijlaan af. Samuel is gewend een heel stuk hard te lopen, maar deze keer heeft hij er totaal geen zin in. Met een vermoeide zucht versnelt hij zijn tempo wanneer de oprijlaan ophoudt en de straat begint. Het is druk op straat, maar niemand die er waarschijnlijk ook maar aan heeft gedacht om hardloopschoenen aan te trekken. In het Capitool is iedereen eraan gewend te krijgen wat hij wil. Wanneer je een slank of sportief lichaam wilt, dan haal je pillen of een aantal injecties. Maar nee, daar doet hij niet aan. Waarom thuis zitten en wachten op een goed lichaam als je ook lekker naar buiten kan gaan om te sporten? Hoewel hij zonder zin het huis uit ging, is het toch wel lekker om zich even te kunnen laten gaan. Hij slaat af richting het park om een klein beetje rust mee te pakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 6:32 pm

Dominick
Normaal was hij absoluut te boeien door een goed boek, maar vandaag wilde het absoluut niet lukken. Hij kon zijn aandacht er simpelweg niet bij houden. Zelfs de langslopende meiden waren interessanter, zoals zij haast allemaal de meest extravagante kleding droegen en hun haar in de meest bizarre kleuren hadden geverfd - alhoewel veelal pasteltinten. Er kwam zelfs een pastelgroen geverfde hond langs, terwijl deze met zijn zwarte vriendje over het grote grasveld snelde. Met een klap sloot hij het boek dat voor die tijd op zijn door een donkere jeans bedekte schoot had gelegen, waarna hij het naast zich op het bankje plaatste. Met geamuseerd twinkelende ogen bekeek hij de voorbijgangers. In de verte zag hij een lange, gespierde jogger het park binnenkomen. Wat misschien nog wel het meest opviel was het blauwe plukje in de zee van bruin haar. Eindelijk eens een normale kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 6:43 pm

Samuel

Het park is heerlijk rustig. Niet dat er geen mensen zijn - zeker niet - maar er is geen vervoer. De geluiden van auto's en hoovercars worden buiten het park gehouden door technologieën die ik niet echt begrijp en ook niet hoef te begrijpen. De geluiden van de natuur komen op me af. Spelende kinderen, blaffende honden, fluitende vogels - heerlijk. De paden van het park lopen een stuk beter dan de harde weg. Een stukje verderop zit een jongen op een bankje te genieten van de zon - waarschijnlijk. Een schattige jongen, dat zeker. Wanneer ik iets dichter bij ben zie ik zijn blauwe ogen om zich heen turen. Een boek ligt gesloten naast zich op de bank. Op dat moment maken mijn ogen contact met de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 6:47 pm

Dominick
De jongen kon het niet nalaten om de jogger in de gaten te blijven houden. Het lot wilde dat de jongen het pad koos dat precies langs zijn bankje liep - met andere woorden, hij kon nog langer van het haast perfecte uiterlijk van de jongen genieten, en dat vond hij absoluut geen straf. Al snel merkte hij dat de jongen hem ook in de gaten had, en glimlachte hij naar deze terwijl hij zijn blik beantwoordde. Tuurlijk, het kon zijn dat de jongen zo weer door zou lopen... Maar wie niet waagt wie niet wint, en dit was toch wel een geweldig exemplaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 8:21 pm

Samuel

De jongen op het bankje schenkt Samuel een kort glimlachje. Hij is zelfs nog schattiger als hij lacht. Iets dat tien seconden geleden niet mogelijk leek. Damn, hij is zo leuk. Waarom is hij zelf nou zo bezweet van al dat lopen? Nu al? Normaal gesproken kan hij een uur hardlopen voordat de eerste zweetdruppel op zijn lichaam verschijnt. Het is nu nog geen kwartier geleden dat hij van huis is vertrokken. Hij glimlacht terug naar de jongen op het bankje. "Goed bank?" lacht hij er achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 8:25 pm

Dominick
Zijn dag kon eigenlijk al niet meer stuk nadat er zoiets leuks langs was gekomen als deze bruinharige jongen. En alhoewel Domi normaal niets had met zweet - ondanks de crossfit die hij zelf deed om een beetje in shape te blijven - maakte het de jongen die onderhand haast voor hem stond alleen maar sexyer. 'Geweldige bank,' greens hij terug naar de jongen, terwijl hij een stuk opschoof om ruimte vrij te maken. 'Care to try?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 8:34 pm

Samuel

Oh my... Wat heeft hij nou weer gezegd? Goed bank? Ja, want dat is een logische zin. Dat krijg je wanneer je goed boek wil zeggen, maar in je hoofd alleen maar bezig bent met de jongen op de bank. Gelukkig vat de jongen het goed op. Hij mindert zijn vaart en staat uiteindelijk stil naast de bank. "Graag," en hij ploft neer naast de jongen. Met zijn arm probeert hij het ergste zweet van zijn voorhoofd te vegen, maar dat gaat niet zo lekker. "Hoe is het boek, wilde ik eigenlijk vragen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 9:18 pm

Dominick
De jongen wierp nog even een steelse blik op de jogger, die nu naast hem plaats had genomen, alvorens naar de vijver te kijken. 'En ik vroeg me al af of er iets mis was met je spraak,' antwoordde hij, voor hij het boek dat naast hem lag pakte. 'Het is absoluut een goed boek, maar soms heb je van die dagen dat lezen gewoon niet lukt, of het boek nu goed is of niet. Lees je zelf ook?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 9:23 pm

Samuel

Hij kijkt kort naar het boek, maar de titel komt hem niet bekend voor. "Dit boek ken ik niet, maar ik geloof zeker dat 'ie goed is. En ja, als ik tijd heb - of maak - lees ik ook. Maar ik sport liever, zoals je ziet." Hij knipoogt naar de jongen die alweer naar iets anders kijkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 9:28 pm

Dominick
Hij draaide zich weer naar de jongen naast hem, een glimlach speelde om zijn mond. 'Als je eens tijd vrij hebt van al dat sporten is het zeker een aanrader.' Nogmaals liet hij zijn blik over het lichaam van de ander glijden. 'Dus, wat doe je allemaal naast hardlopen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 10:08 pm

Samuel

"Alles eigenlijk wel." Het glimlachje en de vluchtige blik over zijn lichaam waren hem niet ontgaan. Waarom werd hij toch zo nerveus van die jongen? Omdat hij schattig en leuk is, beantwoordt hij zijn eigen vraag. "Vraag maar, want ik weet niet waar ik moet beginnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 10:20 pm

Dominick
Eigenlijk alles wel? Daar kon hij wel wat mee. 'Boogschieten? Crossfit? Paardrijden?' Een brutale glimlach vormde zich om zijn mond, terwijl hij de ander aankeek. 'Bedsport misschien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimedi mei 17, 2016 11:28 pm

Samuel

"Soms, dagelijks, dagelijks en eigenlijk nooit. Misschien moet ik even iets toelichten. Ik heb een eigen manegen. Stuk voor stuk super lieve dieren. Dagelijks mag ik voor ze zorgen en crosses rijden." Met een klein glimlachje kijkt hij de andere jongen aan. "En jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimewo mei 18, 2016 8:45 am

Dominick
Met enige verbazing keek hij de jongen aan. 'Een eigen stal..' mompelde hij. 'Wat gaaf! maar compleet geen bedsport?' voegde hij er grinnikend aan toe. Hij vermoedde toch echt dat de jongen naast hem gay was. En hij moest bekennen, de meeste gays die hij kende deden eerder in enorme mate aan bedsport. 'Ik doe wat crossfit, loop wel eens een klein stukje hard... Het verschilt nogal.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimewo mei 18, 2016 4:16 pm

Samuel

"Nee, eigenlijk nooit. Is dat een verrassing dan?" Met een schuin hoofd kijkt hij de jongen naast zich aan. "En aangezien jij ook af en toe hardloopt, zin om een keer een stukje samen te lopen?" Oh help, als hij het maar niet verkeerd opvat. Met hoopvolle ogen kijkt hij de jongen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimewo mei 18, 2016 4:44 pm

Dominick
'Ik heb je misschien niet goed ingeschat. Qua wat.. je weet vast wel wat ik bedoel.' Hij glimlachte een beetje onwennig naar de ander, bang om een compleet hetero persoon te laten weten dat hij dacht en hoopte dat hij gay was. 'Als je.. bent zoals ik denk dat je bent, dan is dat een verrassing. Mag ik vragen.. met welke rede niet?' Hij haalde een hand door zijn haar, terwijl hij naar achteren tegen de rugleuning leunde. 'Absoluut. Ik ben alleen bang dat ik niet zo'n spetterende conditie heb als jij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Myrthx

Myrthx


Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 16-05-16
Leeftijd : 24
Woonplaats : Hilversum

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimewo mei 18, 2016 7:09 pm

Samuel

Hij bijt zenuwachtig op zijn lip. Ja, waarom niet? "Dit zal misschien wel verrassend zijn, maar.. Dit is lastiger tegen iemand te zeggen dan ik had gedacht. Laten we er het op houden dat ik nog nooit een bedsport heb beoefend. Dus ja.." Met een bijna schamende blik kijkt hij naar de achteroverleunende jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitimewo mei 18, 2016 7:15 pm

Dominick
'Je doet niet vaak aan bedsport.. omdat je nog maagd bent?' Enigszins verrast keek hij de jongen aan. 'Dat klinkt logisch,' antwoordde hij terwijl hij zijn schouders ophaalde. Op een bepaalde manier was het ongelooflijk ongewoon, had hij gemerkt, om op deze leeftijd - hij gokte in ieder geval dat de jongen naast hem ongeveer dezelfde leeftijd had - nog maagd te zijn. Waarom, daar had hij eigenlijk nooit echt een antwoord op gekregen. 'Ik ben overigens Dominick, maar zeg maar Do of Domi.' Met een glimlach stak hij zijn hand uit naar de jongen naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gotta love nature |Domi & Samuel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gotta love nature |Domi & Samuel   Gotta love nature |Domi & Samuel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gotta love nature |Domi & Samuel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girls be Girls :: Big Games :: Het Capitool :: Het Capitool-
Ga naar: