Girls be Girls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sleepover? |Nymfa

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimevr mei 20, 2016 8:49 pm

Thor
'Ik ben zo bang dat ik je kwets,' murmelde hij, terwijl hij naar het plafond staarde en er figuurtjes in probeerde te ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimevr mei 20, 2016 10:05 pm

|| NYMFA ||
Ze pakte zijn hand vast en kneep er zacht in. "Je weet dat dit ook mijn eerste relatie is hè?" klonk haar zachte stem. "De kans is net zo groot dat ik jou kwets.." Ze zuchtte. "Het komt wel goed joh."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 21, 2016 12:06 am

Rijtest verbaasd keek hij haar aan. 'Je eerste relatie? Nee, daar had ik geen idee van.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 21, 2016 8:04 am

|| NYMFA ||
"Wat voor 'n beste vriend ben jij?" grinnikte ze plagend. "Ik heb nooit veel interesse gehad in een relatie," gaf ze toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimeza mei 21, 2016 9:08 am

Thor
Hij greens naar haar. 'Een beste vriend de zich nooit zo heel erg heeft verdiept in je liefdesleven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 22, 2016 8:42 pm

|| NYMFA ||
Ze lachte. "Dat blijkt. Maar er was dus ook niet zoveel om je in te verdiepen, want dat liefdesleven is er nooit geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimezo mei 22, 2016 8:55 pm

Thor
Grijnzend hield hij zijn hoofd kort schuin. 'Helemaal gelijk in. Maar ik ben blij dat ik niet de enige in de kamer ben, die weinig weet van relaties.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimema jun 13, 2016 9:51 pm

|| NYMFA ||
Een glimlach sierde haar lippen en ze liet haar vingers zacht rondjes op zijn huid draaien. "Dit komt vast helemaal goed," zei ze - een tikkeltje sarcastisch - met een plagende glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimema jun 13, 2016 9:58 pm

Thor
Hij grinnikte even. 'Twee players zonder verstand van relaties die aan een relatie gaan beginnen. Klinkt geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dr. Lecter

Dr. Lecter


Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimema jun 13, 2016 11:08 pm

|| NYMFA ||
Ze lachte. "Jup, heeeeerlijk," grinnikte ze. "Hoelang denk je dat we het volhouden?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyden

Hyden


Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 16-05-16

Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitimedi jun 14, 2016 9:00 am

Dominick
De jongen schudde kort zijn hoofd. 'Ik zou toch eigenlijk echt geen schatting durven maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sleepover? |Nymfa   Sleepover? |Nymfa - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sleepover? |Nymfa
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Curious for you || Dominic & Nymfa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Girls be Girls :: Big Games :: Het Capitool :: Het Capitool-
Ga naar: